12000 Ft felett INGYENES SZÁLLÍTÁS!

12000 Ft felett INGYENES SZÁLLÍTÁS!

  • Könyv
  • Játék
  • Fizetés és szállítás
  • Rólunk
  • Kapcsolat
+36-30-891-1080
  • 0
+36-30-891-1080

Általános Szerződési Feltételek (ÁSZF)

 

1.             A Szolgáltató adatai

 

1.        A www.manfredanton.hu webáruház (továbbiakban:Webáruház) üzemeltetője (továbbiakban: Szolgáltató):

a)        cégnév: Kimberly Works Kft.

b)        nyilvántartó hatóság: A Fővárosi Törvényszék Cégbírósága

c)         cégjegyzékszám: 19-09-524916

d)        adószám: 25169526-2-19

e)        székhely: 8226 Alsóörs, Lovasi út 1.

f)          postacím: 8226 Alsóörs, Lovasi út 1.

g)        üzleti tevékenység helye: országos

h)          email cím: info@manfredanton.hu

i)          telefonszám: +36-30-750-6763

j)        faxszám: -

k)          a tevékenységet engedélyező hatóság: Budapest Főváros III. Kerület, Óbuda-Békásmegyer Polgármesteri Hivatal

m)       tárhelyszolgáltató neve, székhelye, email címe: UNAS Online Kft., 9400 Sopron, Major köz 2. I/15.,unas@unas.hu

 

2.             A szolgáltatás igénybevétele

 

1.        A megrendelések leadása a Webáruházban elektronikus úton lehetséges, interneten keresztül a www.manfredanton.hu webcímen. A Szolgáltató telefonos rendelést is elfogad, a +36 30 891 1080 telefonszámon. A fentiektől eltérő módon történő megrendelés nem lehetséges.

2.        Szolgáltató a rendelésekkel kapcsolatos tájékoztatásokat, a rendelések visszaigazolását elektronikus úton (email) küldi el a Vevők részére.


3.        A megrendelés módja:


a)        A megrendelés regisztrációhoz kötött.

b)        A termékeket a Vevő a Webáruházban tudja kosárba helyezni, majd a Megrendelem gombra kattintás után megjelenő regisztrációs felületen regisztrálnia kell a megrendelés leadásához.

c)         A regisztrációs adatok kitöltése után szállítási (házhoz szállítás, csomagpontra szállítás) és fizetési (utánvét vagy online fizetés) módot választhat a Vevő.

d)        Ezt követően áttekintheti a rendelési adatokat, majd a Megrendelem gombra kattintva a Vevő ajánlatot tesz, mellyel fizetési kötelezettsége keletkezik.

e)        A Szolgáltató visszaigazolást küld a megadott email címre 24 órán belül. A visszaigazolás tartalmazza a rendelés során a vevő által megadott adatokat és a megrendelt termékeket, valamint azok vételárát és a szállítási díjat. Amennyiben a visszaigazolás nem érkezik meg, úgy a Vevő mentesül az ajánlati kötöttség alól.

f)          Megrendelés leadása előtt a Vevőnek lehetősége van a korábbi regisztráció során megadott adatok módosítására.

g)        A Webáruházban feltüntetett árak forintban értendők, az áfát tartalmazzák.

h)        A megrendelés interneten kötött, de nem aláírt szerződésnek minősül, melynek tartalma archiválásra kerül, és utólagosan hozzáférhető, visszakereshető. Az azonosítószám minden esetben a megrendelés azonosítószáma.

i)          A Szolgáltató házhoz szállítást kizárólag Magyarország területére vállal. Külföldre (Magyarország határain kívülre) történő szállítás igénye egyedi igénynek minősül, melyet a Kapcsolat oldalon megadott elérhetőségeken jelezheti a Vevő, és egyedi elbírálás után kap választ a Szolgáltatótól.

j)          Szolgálattó a megrendeléseket teljesítését a Webshippy Magyarország Kft. fullfilment partneren keresztül teljesíti.

k)        Szolgáltató a Webshippy Magyarország Kft.-n  kersztül veszi igénybe a szállító partner (p. GLS, DPD, MPL) logisztikai szolgálaltását, ezzel biztosítva a szállítást vásárlói részére.


4.        Megrendelések teljesítése:


a)        A Szolgáltató a raktáron lévő termékeket 2 (kettő) munkanapon belül kiszállítja a megadott címre.

b)        Amennyiben egy termék nincs raktáron, úgy a Webáruházban a termék adatlapján (termékoldalon) a Szolgáltató feltüntetni az átvétel várható időpontját.

c)         Amennyiben egy időben több megrendelés érkezik egy termékre, mint amennyi raktáron található, úgy a Szolgáltató időrendi sorrendben szolgálja ki a  Vevőket, és haladéktalanul értesíti azon Vevőket, akiket nem tud 2 munkanapon belül kiszolgálni. A Szolgáltató fenntartja a jogot a szállítási határidő módosítására, melyről haladéktalanul (legkésőbb a rendelést követő 2 munkanapon belül) tájékoztatja a Vevőt. A Vevő nem köteles elfogadni a hosszabb szállítási időt, megrendelését a tájékoztatást követően lemondhatja.

d)        A teljesítés lehetetlenülése a szerződést megszünteti, és ebben az esetben a Szolgáltató köteles tájékoztatni a Vevőt haladéktalanul, de legkésőbb kettő munkanapon belül, és az előre kifizetett vételárat köteles 14 napon belül visszafizetni a Vevő részére. A visszautalással kapcsolatban Vevőt semmilyen többletköltség nem terheli.

e)        A Szolgáltató mindent megtesz a Webáruházban megtalálható információk – beleértve készletinformációk – pontosságáért, azonban a szerződés létrejöttének pillanatában a Szolgáltató logisztikai partnere, mint a Szolgáltatón kívüli harmadik személy tevékenysége folytán, a Szolgáltató által előre nem látható okból a teljesítés lehetetlenné válhat, a lehetetlenülés beállta azonban nem teszi a Szolgáltató ajánlatát alkalmassá arra, hogy a Vevőt megtévessze, mivel a Szolgáltató az ajánlat megtételekor a beszerezhetőségi adatok tekintetében a legjobb tudomása szerint járt el.

f)       Vevő köteles a megrendelt terméket átvenni, amennyiben annak kézbesítése előtt nem jelezte elállási szándékát, ellenkező esetben szerződésszegést követ el. A csomag átvételének megtagadása vagy elmulasztása nem minősül vásárlástól való elállásnak. Amennyiben Vevő nem veszi át a megrendelt terméket, úgy nem teljesíti a szerződéses kötelezettségét (a teljesítést nem fogadja el). Ilyen esetben Szolgáltató jogosult felmondani a szerződést, és kártérítésként követelheti a szállítási és visszaszállítási díj összegét. (A sikertelen kézbesítés díja kártérítésként számon kérhető, a csomag átvételének megtagadása vagy elmulasztása következtében felmerült visszaszállítási költség megtérítését a Szolgáltató jogosan követelheti a Vevőtől.) Ha a Vevő előre fizetett, akkor Szolgáltatónak a termék ellenértékét a szállítási díj(ak) levonásával kell visszafizetni részére. Szolgáltató az így keletkezett jogi igényeit szükség esetén jogi úton érvényesítheti, így a szerződésszegésből keletkező egyéb (jogi) költségek (akár a fizetési meghagyásos eljárás díjai) megfizetése is a Vevőt terheli.

g)       Amennyiben Vevő egy korábbi vásárlás esetén nem vette át a megrendelt terméket és nem jelezte elállási szándékát (szerződést szegett), úgy ezen vevő következő rendelése esetén tőle a Szolgáltató saját döntésétől függően (1) előre utalást kérhet - függetlenül a Vevő által választott fizetési módtól -, hivatkozván a korábbi nem teljesült vásárlásra, vagy (2) megtagadhatja a Vevő kiszolgálását, azaz a következő rendelést a Szolgáltató jogosult elutasítani akkor is, ha a megrendelést követően a rendszer automatikus visszaigazolást küldött.


5.        A Webáruházban megjelenített adatok, információk, képek


a)         A Szolgáltató megtesz mindent azért, hogy a Webáruházban megjelenő adatok (termékek ára, elérhetősége, leírása, stb.) a lehető legpontosabbak legyenek. A nyilvánvalóan téves (pl. bizony felületen esetleg nem aktualizált, más felületen és rendszerszinten már frissítve megjelenített) ár, vagy rendszerhibából származó 0 vagy 1 Ft-os ár nem minősül ajánlattételre való felhívásnak. Kivételt képeznek ez alól az akciók keretében meghirdetett ajándéktermékek.

b)         A termékek mellett feltüntetett képek illusztrációk, minden esetben a termékleírás tartalmazza a termék jellemzőit.

c)         Az esetlegesen előforduló hibákért a Szolgáltató felelősségére a 45/2014. (II. 26.) kormányrendeletben és a Ptk.-ban rögzített rendelkezések irányadóak.

 

6.             Elállás, felmondás, szavatosság

 

  1. Elállási, felmondási jog:

a)        A 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet értelmében a Vevő indoklás nélkül elállhat a vásárlástól a kézhezvételtől (termék átvételétől) számított 14 napon belül. A Vevő az elállási jogát az erre vonatkozó egyértelmű nyilatkozat útján a Webáruház Kapcsolat oldalán megtalálható telefonszámon vagy email címen, illetve a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 2. számú mellékletében található nyilatkozatminta felhasználásával gyakorolhatja. Írásban történő elállás esetén elegendő az elállási nyilatkozatot a kézhezvételtől (termék átvételétől) számított 14 napon belül elküldeni a Szolgáltató részére.

b)        A Vevő elállási jogát a szerződés megkötésének napja és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolhatja.

c)         A termék átvételének (kézhezvételnek) időpontja átvevőponti átvétel esetében a rendelés átvételének időpontja, házhoz szállítás esetében a futártól történő átvétel időpontja. Ezek átvevőponti számlával, ill. a futártól kapott nyugtával bizonyíthatóak.

d)        Elállás esetén a terméket a Vevőnek - sértetlen, használati nyomoktól mentes állapotban - saját költségén kell visszaküldenie a Szolgáltató székhelyére (1031 Budapest, Amfiteátrum utca 22.) A Szolgáltató ebben az esetben legkésőbb a termék(ek) visszaérkezésétől számított 14 napon belül visszatéríti a visszaküldött termék(ek) vételárát, valamint az esetlegesen felmerült egyéb költségeket.

e)       Szállítási díjat a Szolgáltató a teljes rendeléstől való elállás esetén térít vissza.

f)        Elállás esetén a vásárlót kizárólag a termék visszaküldésének költsége terheli.

g)        A termék(ek) vételárát és a szállítási költséget (illetőleg a vásárló által ellenszolgáltatásként megfizetett összeget) Szolgáltatónak csak akkor áll módjában visszatéríteni, amennyiben a vásárló a terméke(ke)t eredeti, sértetlen állapotban visszaszolgáltatta vagy kétséget kizáróan igazolta, hogy az(oka)t az elállási szándék bejelentésétől számított 14 napon belül visszaküldte: Szolgáltató a kettő közül a korábbi időpontot veszi figyelembe.

h)       A visszatérítés során a Szolgáltató az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal azonos fizetési módot alkalmazza, kivéve, ha a Vevő más fizetési mód alkalmazásához kifejezett belegyezését adta. Más visszatérítési mód alkalmazása esetén a Vevőt semmilyen többletköltség nem terheli.

i)       Utánvéttel visszaküldött csomagok átvétele a Szolgáltatónak nem áll módjában.

j)        A Vevő elállási jogát nem gyakorolhatja a 45/2014.Korm. rendelet 29. §-ában foglaltak esetén, például olyan, nem előre gyártott termék esetében, amelyet a vásárló utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a vásárló személyére szabtak.

k)       Szolgáltató követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából fakadó károk megtérítését.

l)       Ha a Vevő Webáruházban szolgáltatás nyújtására irányuló szerződést kötött, akkor elállás helyett felmondásra jogosult. Vevő a felmondási jogát a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szerződés megkötésének napjától számított 14 napon belül gyakorolhatja. Felmondási jogát nem gyakorolhatja  a Vevő szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szolgáltatás egészének teljesítését követően, ha a Szolgáltató a teljesítést a fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg, és tudomásul vette, hogy a szolgáltatás egészének teljesítését követően felmondási jogát elveszíti.


2. Szavatosság:

a.        A megrendelt termékek hibája esetén a Vevő a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény rendelkezései alapján kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Szolgáltatóval szemben. A kellékszavatossági igénye érvényesítése során a Vevő kérheti a hibás termék kijavítását vagy kicserélését, kivéve, ha a kijavítás vagy kicserélés lehetetlen, vagy a Szolgáltató számára aránytalan többletköltséggel járna.

b.        Ha a Vevő a kijavítást, vagy a kicserélést nem kérte illetve kérhette, arányos árleszállítást igényelhet, a terméket a Szolgáltató költségére kijavíthatja, illetve kijavíttathatja, vagy elállhat a szerződéstől,ha a kijavítást vagy kicserélést a Szolgáltató nem vállalta, nem tudta elvégezni, vagy ha a kijavításhoz vagy kicseréléshez fűződő érdeke megszűnt. Az érdekmúlás érdemi bizonyítása a Vevő kötelessége.

c.         Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.

d.        A Vevő a választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban viselnie kell, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a Szolgáltató adott okot.

e.        A Vevő köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de legkésőbb a hiba felfedezésétől számított 2 hónapon belül közölni. A szerződés teljesítésétől számított 2 éves elévülési határidőn túl szavatossági igényét már nem érvényesítheti. A teljesítéstől számított 6 hónapon belül kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén, továbbá a számla, vagy annak másolata felmutatásán vagy megküldésén túl nincs egyéb feltétele. A teljesítéstől számított 6 hónap leteltét követően azonban már a Vevő köteles bizonyítani, hogy a hiba már a teljesítés időpontjában megvolt.

f.          Kellékszavatosság helyett a Vevő a gyártóval vagy forgalmazóval szemben termékszavatossági igényt is érvényesíthet. Termékszavatosság esetén a Vevő kizárólag a hibás termék kicserélését (kijavítását) igényelheti.

g.        A termék akkor hibás, ha nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek, vagy ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban foglalt tulajdonságokkal. A termék hibáját ebben az esetben a Vevőnek kell bizonyítania. A termékszavatossági igény a forgalomba hozataltól számított 2 éven belül érvényesíthető. A gyártó / forgalmazó csak akkor mentesül a termékszavatossági kötelezettség alól, ha bizonyítja, hogy a terméket nem üzleti tevékenysége körén belül gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy a termék hibája jogszabály, illetve kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered, vagy a hiba a tudomány és technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető. A gyártónak / forgalmazónak elegendő egy okot bizonyítania.

h.        Kellékszavatossági és termékszavatossági igény egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthető.

 

7.             Egyéb rendelkezések

 

A Szolgáltató rendszere a Vevők aktivitásáról adatokat gyűjthet, melyek nem kapcsolhatóak össze a Vevő által a regisztrációkor megadott egyéb adatokkal, sem más internetes honlapok vagy szolgáltatások igénybevételekor keletkező adatokkal.

A Szolgáltató jogosult a felhasználó részére hírlevelet vagy egyéb reklám levelet küldeni, amennyiben a felhasználó a regisztrációkor a megfelelő adatai megadásával ehhez előzetesen, egyértelműen, kifejezetten és önkéntesen hozzájárult.

A Szolgáltató nem köteles ellenőrizni, hogy a felhasználó által a regisztrációkor illetőleg a hozzájárulás megadásakor megadott adatok valósak illetőleg helytállóak.

A Vevő az önkéntes hozzájárulását bármikor jogosult visszavonni. Ebben az esetben a Szolgáltató a visszavonást követően a felhasználó részére több hírlevelet illetőleg egyéb reklám levelet nem küld, továbbá törli a felhasználó adatait a hírlevélre feliratkozott felhasználók adatai közül.

A termékekről írt kritikák és egyéb kapcsolódó vélemények minden esetben a felhasználók álláspontját tükrözik, tartalmukért a Szolgáltató nem vállal felelősséget. A Szolgáltató fenntartja a jogot a közízlést, üzleti érdekeit vagy törvényt sértő vélemények törlésére.

Vevő a megrendelésével kapcsolatos bármilyen kérdésével, észrevételével email-ben vagy telefonon fordulhat a Szolgáltatóhoz a Kapcsolat oldalon található elérhetőségeken.

Fogyasztói panaszügyintézés írásban ill. telefonon történik az ügyfélszolgálaton keresztül, az ugyfelszolgalat@manfredanton.hu címen vagy a 06-30-750-6763-as telefonszámon.

Ha a vásárolt termékkel vagy szolgáltatással kapcsolatban panasszal kíván élni, akkor igénybe veheti az online vitarendezési platformot (ODR). A platformon regisztrációt követően, a Szolgáltató e-mail címének (ugyfelszolgalat@manfredanton.hu) megadása mellett küldhető be panasz.

 

Hatálybalépés: 2018. június.

Érvényes: Visszavonásig vagy módosításig.


A Manfréd Anton online könyvesbolt a Kimberly Works kiadó hivatalos webáruháza


KÖNYV KATEGÓRIÁK

Mesekönyv

Gyerekregény

Ifjúsági regény

Felnőtt irodalom

Könyv csomagok

Összes könyv


EGYÉB TERMÉKEK

Kiegészítő

Társasjáték



INFORMÁCIÓK

Friss hírek

Rólunk

Téti István

Adatkezelési tájékoztató

ÁSZF


ÜGYFÉLSZOLGÁLAT

Fizetés és szállítás

Gyakori kérdések

Kapcsolat

A Manfréd Anton online könyvesbolt a Kimberly Works kiadó hivatalos webáruháza

KÖNYV KATEGÓRIÁK

Mesekönyv

Gyerekregény

Ifjúsági regény

Felnőtt irodalom


EGYÉB TERMÉKEK

Kiegészítő

Társasjáték


INFORMÁCIÓK

Friss hírek

Rólunk

Téti István

Adatkezelési tájékoztató

ÁSZF


ÜGYFÉLSZOLGÁLAT

Fizetés és szállítás

Gyakori kérdések

Kapcsolat

  • Social Link
  • Social Link

© Kimberly Works Kft. Minden jog fenntartva.